fredag den 5. august 2011

Før afrejse

Hey allesammen,

nu er der ikke længe til jeg rejser mod Thailand d.9 august, for at være i praktik på gynækologisk afdeling på Ramathibodi Hospital i Bangkok.

Jeg har lavet den her blog så i alle kan følge med i hvad jeg render og laver i Thailand i 3 mdr og 3 uger og der vil løbende komme opdateringer og billeder.

Så er jeg ved at blive klar til at tage afsted. Jeg har fået pakket, været på diverse rundture for at sige på gensyn, og ikke mindst fået skabt en masse sommerfugle i maven. Jeg er rigtig spændt på hvad jeg har i vente, og får læst en masse i lonely planets bog om Thailand som jeg fik af min bror Patrick :)

Jeg tager toget til Kastrup mandag nat og flyver d.9 august kl. 07.00. Og er så heldig at min far tager imod mig i Bangkok når jeg lander d.10 august.

7 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende for dig. Og det bliver så godt at se dig her:-)Kh, Far

    SvarSlet
  2. Håber det bliver en fantastisk tur, og at du ikke kommer til at savne din søster alt for meget :-)
    God idé med bloggen, sæt en MASSE billeder ind af stedet!

    SvarSlet
  3. Det er så sejt og modigt af dig, og det bliver helt sikkert en fed oplevelse for dig. Vi kommer til at savne dig, men kan så glæde os til at komme ned og besøge dig til november. Vi glæder os. Vi siger på gensyn til dig på lørdag. Knus

    SvarSlet
  4. Ja jeg glæder mig nu :) Kommer til at savne jer herhjemme.. Glæder mig til at se jer dernede Dorte, Bent og Michael. Og glæder mig til at se dig, far :) snart snart..

    SvarSlet
  5. Håber at turen bliver rigtig god og fed :) Rigtig god rejse derover :) Knus

    SvarSlet
  6. Så venter der Wine & Tapas i BKK :-)

    http://www.dancham.or.th/event_detail.php?event=1860

    SvarSlet